Sunday, June 28, 2009

HOCC's new song ~ 舊約


Denise HoCC latest new song for the coming concert in October 2009.

the full song lyric, Save the world Save the date 10102009

何韻詩《舊約》

作曲: 陳奐仁for the invisible men/ 何秉舜@goomusic
填詞: 黃偉文
編曲: 陳奐仁for the invisible men/ 何秉舜@goomusic
監製: 陳奐仁for the invisible men/ 何秉舜@goomusic/ hocc@goomusic

任何險阻也不阻我約會你
即使摧毁天與地
突然身體髮膚充滿着猛烈潛能
危急時間 有力氣

尋常的我 從來無一點 傳奇
何解今天會飛 都只因你起

捱一顆子彈 一波海嘯 兩場地震
約會約好 鐵鞋踏碎 都撐下去
攔一輛坦克 一支火箭 百人換上武裝 也無懼
誰為約定 能這麼 飽經風雨 又行雷
朝你身影 走過去
誰要阻止 不要去 我亦去

臨危想你 平凡人基因 突然
會激發絕技
夷平圍牆千里 還擒拿幾艘戰機
凌空轉體八週 再着地~

捱一顆子彈 一波海嘯 兩場地震
約會約好 鐵鞋踏碎 都撐下去
攔一輛坦克 一支火箭 百人換上武裝 也無懼
誰為約定 能這麼 飽經風雨 又行雷
忘我演出 壯舉

來一束死光 一天飛劍 兩輪疫症
要是我知 你還赴約 怎會後退
練一尊金身 一雙天眼 滿懷熱血 再險 也無懼
純為証實 人世間 生死之約 尚留傳
像鉄金剛 衝過去
誠心和你 約會去

准我舉起五噸的吊臂 為你
清出青葱一片地


the song will be out tomorrow on 29-June-2009
stay tuned to HK radio, Goomusic Website, and also facebook, twitter OR youtube.


光明會 returns !
Save the world Save the date 10102009





p/s: 光明會 is the theme song of the Concert in 2006 : HOCC Live in Unity 2006
the red logo is the theme logo of the concert 2006 too: souvenir


-n-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...