Sunday, May 20, 2007

SHOW MI 2007 一連8場 正式引爆!!

shifted from my previous Yahoo! blog

2007-05-18
0耶!! show mi concert 2007 引爆喇。。。!! 雖然無得去香港睇但都很期待第一晚0既一切事物,氣氛啦,服裝啦,紀念品啦,歌啦,等等。。 等到半夜終于有相睇0下喇。。不過今晚先upload。。嘻嘻。。

第一回合 :開騷前拜神儀式同切燒豬
我切,我切,我切切切!一切順利,GOOD SHOW!

mi 吃燒豬皮?? 哈哈。。好事來0既,吃多D喇。。突然0甘瘦左。



第二回合 : 演唱會
聽説係8.50先開始,哈哈成日都遲D。

第一首歌唱''唯獨你是不可取替'' 啊!!!真0既估唔到拒會選這首做開場。。很懷念。。 正!仲有0甘多快歌,氣氛實好高漲。''如果你有事'' 第一次唱啊。。哈哈 估唔到有 ''紅綠燈'', 又令我念起 derderderderder.... 香港。''薩拉熱窩的羅密歐興茱麗葉'' i like 啊。。如果你有事'' 第一次演唱咋,係唱卑拒爸爸聼0架。有一半係快歌喔,仲要連續8場。mi 加油啊!! ''其實你心裡有沒有我'' 同林海峰合唱,無係安仔0既?嘻嘻講笑。阿jan 仲講到《東亞風暴》形容mi,千樺,阿詩做大契,細契,莉姨。。哈哈。。這次又請觀衆上臺 =.=" 我念拒係想同歌迷多D接觸。哈哈哈哈。。 仲有其它0甘正0既歌。。等等等等!!encore 有0甘多首咩?我以爲得''我們的主題曲'' only? 原來這次演唱會係無encore部分的啊,因已經連encore都唱埋才完結。第一場,因無講清楚所以mi又出來唱首歌歌,驚D歌迷會冊左紅舘啊。哈哈。但今晚第二晚聽説觀衆勁叫,dam地 mi 都無再出來looo。

神奇服裝連環睇:
這張正面D''留海''係遮住拒半張臉。。

樹精? 很特別,仲好高添。

黑夜豹妹? 哈哈

tis one very unique..

hmmm... 這張保此沉默阿我。。。 有D怕怕

嘻嘻蠟筆小新眉毛。。 tis wan quite sweet the color..

wow.....hot

ooooooo.... .. !!

yeah..!! 演唱會成功!!哈哈

企起身玩啊!!。。跳啊。。 (個條眉唔係lizard 呱?? )

開曬白燈。。。。 encore... show mi... show 老鼠仔 仲係um um 出世的老鼠仔。。呵呵


第三回合 :慶功宴。。
i like her casual look ah....!!!... tis pants so nice... love it tim.... hahaaa



同場加影。。 from youtube..
一個可愛小歌迷!!


-n-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...